Prekių grąžinimas vykdomas, vadovaujantis Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 "Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo" .

Pirkėjas gavęs prekes ir pastebėjęs broką, per 3 dienas PRIVALO INFORMUOTI pardavėją apie pastebėtus trūkumus ir kuo skubiau tokią prekę grąžinti!

Įsigytos prekės, el. parduotuvėje, pažymėtos kaip "defektuotos" yra negrąžinamos !

Tvarkingą prekę, kuri neatitiko Jūsų lūkesčių, grąžinti mums galite per 14 darbo dienų nuo įsigijimo, apie tai informavus mus iš anksto el. paštu: kurybai.lt@gmail.com.

Grąžinant prekes būtina laikytis sekančių sąlygų:

1.      Grąžinamos prekės turi būti supakuotos tvarkingoje pakuotėje

2.      Prekės turi būti nenaudotos, nesugadintos ir nepakitusios prekinės išvaizdos.

3.      Kartu su grąžinamomis prekėmis turi būti pridėta prekių įsigijimo dokumento (sąskaitos-faktūros) kopija.

4.      Laisvos formos prašymas, kuriame būtų nurodytos grąžinimo priežastys ir pirkėjo banko sąskaitos numeris, į kurią būtų galima pervesti grąžinamus pinigus (už į pirkėjo, klaidingai nurodytą banko sąskaitą pervestus pinigus, pardavėjas neatsako).

Grąžinamas prekės prašome siųsti šiuo adresu:

Emilijai Čereškevičienei, www.kurybai.lt

S. Konarskio 2-70,

LT-03122, Vilnius

Jeigu gavote siuntinį, kuriame trūksta prekių arba gavote ne tas prekes, kurias užsisakėte, būtinai susisiekite su mumis 2 darbo dienų laikotarpyje el. paštu kurybai.lt@gmail.com arba

telefonu 8 686 44827. Praėjus minėtam laikotarpiui pretenzijos dėl siuntinio turinio nebus priimamos.

Grąžinamas prekes reikėtų siųsti registruotu paštu, nes tik tokiu atveju galėsite matyti, kada prekės bus mums pristatytos, suvedus siuntinio registracijos numerį Lietuvos pašto svetainėje, o siuntos praradimo atveju gautumėte kompensaciją iš AB Lietuvos pašto.

Grąžinimas taip pat gali būti vykdomas per Omnivą ar LP Express paštomatus.

Svarbu!

Prekių grąžinimo išlaidas privalo padengti pirkėjas, išskyrus tuos atvejus, kai grąžinamos nekokybiškos prekės arba gautas klaidingos komplektacijos siuntinys - dėl mūsų kaltės.

Primename!

Prekių pristatymo/atsiėmimo metu pirkėjas privalo patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje-faktūroje, ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (sulūžusi, įplėšta ar kitaip išoriškai pažeista), pirkėjas privalo tai pažymėti sąskaitoje-faktūroje, ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą.

Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių Pirkėjas nepažymėjo aukščiau nustatyta tvarka.